Zamknij komunikat

Wielka obniżka cen licencji Open
Download » Uaktualnienia » DirectX » DirectX 9.0c dla Windows XP i DirectX 11 dla Windows 7/Vista (Sierpień 2009) PL

DirectX 9.0c dla Windows XP i DirectX 11 dla Windows 7/Vista (Sierpień 2009) PL

DirectX 9.0c oraz 10 to najnowsza wersja techniki DirectX, zapewniająca dużą wydajność gier i innego oprogramowania multimedialnego, które wykorzystują ten standard. Ta wersja programu DirectX może zastąpić wszystkie wersje udostępnione wcześniej.

Komentarze

Dobrze, ze uaktualniacie tego direksa, bo byl mi potrzebny nowszy.
Adam, 15 września 2008, 11:08
bardzo dobrze że jest juz na jakiejś stronie bo nigdzie nie mogłem znaleść jeszcze raz dzięki :D
Marek, 19 września 2008, 13:56
MAM viste ULTIMATE I TEN DIRECT TO DIRECTX 10 ?
początkujący, 20 września 2008, 12:23
@początkujący - tak.
Adam Stępień, 24 września 2008, 10:15
a co sie dzieje jesli nie moge uruchomic gry do ktorej potrzebny jest directx a mam chociaz przy wlaczaniu wyskakuje blad nie wiem co z tym zrobic
 

pawel, 24 września 2008, 10:55
Dzięki wielkie :DD
Wiesiu, 24 września 2008, 12:08
działa, mam nadzieję że poprawi kompatybilność ASUS STRIKER EXTREME II NFORCE 790 SLI [775"> z GF GTX 280.
Battlegrim, 28 września 2008, 11:18
jest do dupy nic ie działa

Maestro, 28 września 2008, 12:56
mam nadzieje że paczka zawiera oba direksy bo ściągam to na kompie z xp ale zainstaluja na viście  a potrzebuje dx10....

Bartekm, 28 września 2008, 14:36
Mi też nic nie działa ( czyt. gry)

Sidlo, 4 października 2008, 11:19
a ja potrzebuje 9 na viste a nigdzie jej nie ma żal.pl

wiechu , 6 października 2008, 14:29
a po co ci 9 przeciez im nowsze tym lepsze prawda a 10 niebrakuje nic co ma 9
nick, 7 października 2008, 22:50
nie widzę w opisie WIN XP SP3 tzn że już uaktualniony directX tam jest?

ACID, 8 października 2008, 10:42
jaki jest kod do direX"a?
 

..., 11 października 2008, 23:12
czy to jest płatne
ak, 18 października 2008, 20:21
dzieki poszlo bez skrecania i oplat

motoawiator, 19 października 2008, 22:39
ZIomek nawet jezeli patne to zasysaj puki mozna za darmo:D:D ja bym sie nie czail
Ziom, 22 października 2008, 12:29
Ej, u mnie na kąpie wyskakuje takie okno:press type the location...itp. o co w tym chodzi??proszę o odp.

Jacuśśś, 22 października 2008, 21:52
@ACID - na CentrumXP zawsze znajdziesz najnowszy, najbardziej aktualny, wersja z Windows XP SP3 może być już dziś przestarzała. @Jacuśśś - podajesz folder, gdzie instalator ma rozpakować pliki potrzebne do zaktualizowania bibliotek.

Adam Stępień, 25 października 2008, 11:44
obojetne jaki folder?

kulfon, 25 października 2008, 14:51
a jesli mi sie gra zacina (tzn. obraz i muzyka...) to ten DirectX pomoże ... fre mam na najnowszym laptopie więc... ??? pomocy
ada, 27 października 2008, 21:10
Ten direct nie wygładz krawedzi w kartach graficznych, starsze wersje wygładzały. Trzeba recznie ustawic jakośc wygładzania na karcie graficznej. NIE PODOBA MI SIE TA WERSJA. PODOBA SIE TYM CO NIE ZNAJA SIE NA GRAFICE.
Valdi23, 28 października 2008, 13:00
To jest Direct10 a nie 9. Nie polecam tedo directa
Valdi23, 28 października 2008, 13:03
Znowu zasyfiłem kompa directem10 i znowu musze robić formata. wielkie dzięki!!!!!!!!!!! :/
valdi23, 28 października 2008, 13:07
Dzieki, za to stawiam piVo

_sVisteK_, 29 października 2008, 16:19
valdi23 - pora zainwestowac w antywira!!! lamer z ciebie!!

Tiger, 3 listopada 2008, 12:27
jaki jest cod do directa?

bajer, 3 listopada 2008, 21:14
widzisz ze pisze 9.0c DLA XP i 10 DLA VISTY...

jojo, 4 listopada 2008, 15:51
mam GF9600GT i windowsa xp i bedzie mi to dzialalo??

asdasd, 7 listopada 2008, 22:03
dzieki
 

Bastor, 8 listopada 2008, 19:18
ciekawy jestem czy gierka na nim wystartuje?
 

JONY, 11 listopada 2008, 16:41
Panowie do XP nie będzie 10go i nie było tylko to co jest.
Mietek, 13 listopada 2008, 17:16
to jest bezpłatne.?
barbietta, 13 listopada 2008, 20:05
tak
bezplatne, 18 listopada 2008, 20:38
co to daje dla xp ??

ja, 19 listopada 2008, 23:05
Extracting file failed . It is most likely caused by low memory (low disk space for swapping file) or corrupted Cabinet file. Cos takiego mi wyskakuje, czyli moja vista tego nie trawi, gdyz na dysku mam ponad 200 GB wolnego miejsca !!! Nie polecam, nie warto sobie komputera zasmiecac...
Bedni, 20 listopada 2008, 10:22
Ściągnij jeszcze raz, być może jest to błąd CRC (nie jest napisane że to jest przez za małą ilość miejsca tylko możliwe że przez za małą ilość miejsca)
mJENO , 20 listopada 2008, 20:40
wszystko ok działa ta aktualizacja bardzo prosta w instalacji nie wiem dlaczego inni mają z nią problem.
<h1><br />  

popuri, 21 listopada 2008, 13:31
U mnie jak do tej pory wszystko OK / testuje nadal ...

kris911, 21 listopada 2008, 21:27
w paczce mamy dwa rodzaje "dx"-sa , 9c/10

esetex, 25 listopada 2008, 13:00
czy ktoś instalował tego DirectX dla Windows XP Service Pack 3. Dziękuję za instruktaż.
fredi, 29 listopada 2008, 18:19
Podzienkowania:)
Pietrucha, 29 listopada 2008, 19:32
Podzienkowania:)
Pietrucha, 29 listopada 2008, 19:32
dzięki!!!

luk, 30 listopada 2008, 20:17
mam pytanko czy jak zainstaluje direxa do bendzie mi mu dzialalo bo jak wlanczam mu to jest zielony ekran i ekran sie mocno tnie zgury dzienx
 

Dany , 1 grudnia 2008, 09:48
 Fajnie dziękuję

Artur, 1 grudnia 2008, 10:29
jak sie pobiera?

Iwa, 1 grudnia 2008, 14:35
dx9 dziala a wtych grach za duza rozdzielczosc i grysie chacza oki
Dziadek -53, 1 grudnia 2008, 15:56
help!Ten direx nie chodzi czeba cos wpisac jak juz pobralem co to ma byc?
xxx, 1 grudnia 2008, 22:09
Ludzie kochani - DirectX 9 lub 10 to zestaw bibliotek potrzebnych do poprawnej pracy gier i grafiki oraz innych aplikacji (programów) w oparciu o pliki systemowe.
 
Instalacja jest prawie "niewidoczna" a wspiera oryginalne sterowniki Waszego sprzętu.
 
Warto zainstalować sam to zrobiłem - u mnie już kolejna aktualizacja DX 9 na XP Service Pack 3
 
Pozdro All  

DJ Marco, 2 grudnia 2008, 17:22
ja musze uruchomic skype wideo i ten direct nie dziala zal
 

rafi08pl, 2 grudnia 2008, 20:42
TO nie działa Żal jak Vista i podnie ci to jest straszna afera z directemX 10.0 bo nigdzie go nie ma a jak jest to dupa!!

lol, 3 grudnia 2008, 16:12
mam geforce 9650m gt i nie chodzi mi nfs carbon przy instalce pisze ze directX jest za duzy niewiem o co kaman czy moge w viscie zainstalowac directX 9c pomocy
adi , 4 grudnia 2008, 16:01
Mam Viste Home Premium ... I nie dziala m i MAX PAYNE 1 i 2 ... DirectX probowalem 10,9.0c . Dlaczego tak? co  zrobic jaki  wgrac ??  pomozcie

Szymon, 4 grudnia 2008, 23:11
Jak chce zainstalowac directx to otwiera sie okno gdzie mam wskazac gdzie mam go zainstalowac moze mi ktos podpowie gdzie mam go zainstalowac?? Pozdrawiam
Bogdan, 6 grudnia 2008, 10:42
gdzie wkleić Direxta po ściągnięciu

erty, 6 grudnia 2008, 13:34
Gdzie wkleic tego directa ? ;/
Hubi, 7 grudnia 2008, 09:25
siema mam directX9.0 stare a czy to posiada pixel shader 2.0? Ponieważ zainstalowałem i gra dalej mi nie chodzi ciągle jest ten sam błąd plis szybko odpiszcie
SZtejfeN, 7 grudnia 2008, 18:41
chodzi o gre europa uniwersalis III
SZtejfeN, 7 grudnia 2008, 18:42
jaki jest kod do direxta 9

r, 7 grudnia 2008, 21:00
dzieki temu mam nadzieje zagram w Silent Hill"a 5 :P

Bartolo, 8 grudnia 2008, 11:21
Nie wiem co się dzieje, na wszyskich grach nie mam płynności ruchu. Jaka może być tego przyczyna?.
pasniczek, 9 grudnia 2008, 14:45
Do pasniczek.
 
U mnie też ostatnio wszystko "skacze" nawet w starszych grach np. GTA SA. Wszystko zaczeło się chyba od tego directa i nowych sterowników do karty graf.
Dokładnie to nie ma płynności w obrazie (z dźwiękiem nic się nie dzieje)
 
Chyba msuze wrócić do starszego directa i sterów.

walkman, 9 grudnia 2008, 18:36
do d: ten direcx

batol, 10 grudnia 2008, 16:19
i kolejny "update" ale dobrze ze jest

smp, 10 grudnia 2008, 18:02
Bardzo dziękuje bo przyda mi sie akurat nowszy direct.Ogólnie ta stronka jest jedna z lepszych stronek xD

Kuna, 10 grudnia 2008, 19:22
do D: ten diirectx ok

batol , 12 grudnia 2008, 17:34
fifa 07 nie chce mi działać bo nie mam directa
 

f, 13 grudnia 2008, 18:09
zainstalowałem juz chyba z 5 directow i nie idzie mi na zadnym zadna gra.narazie sciagam tego.jak bedzie dzialac to napisze

asdasd, 13 grudnia 2008, 21:04
link do tego nie dziala!!    

zwierz, 14 grudnia 2008, 21:51
No i nikt nie napisał gdzie wskazac instalację po pobraniu
foni, 15 grudnia 2008, 18:31
Program po sciagnieciu sam aktualizuje sobie PLIKI nie trzeba nigdzie go wrzucac :) Zaisnatlowac uruchomic ponownie komputer i wszystko
Despi, 20 grudnia 2008, 16:33
plz help mi mario nie chce wejsc mam za slabego directa -.-

ter, 21 grudnia 2008, 13:33
a mi sie nie chce pobrac
anonimowy22, 23 grudnia 2008, 18:15
co mam zrobic jak gra nie widzi biblioteki directax a fizycznie on jest

markp1, 25 grudnia 2008, 13:31
dzieki panowie:) pomogliscie mi bardzo :))
oaxis3333, 25 grudnia 2008, 21:18
Gdzie wkleić zawartość tej paczki???????

gmatek, 26 grudnia 2008, 18:03
po instalacji tego G. żadna gra nie chodzi

zibi, 27 grudnia 2008, 19:48
jak ci niechodzi zaden direct to pyknij sobie dopalke do karty ja chyba se zmienie z GF gt na ATI 4850 ponad 50% jest leprza od GF 9XXX a gierki chodza rewelka z 10 kazdy niech zobaczy czy jego karta jest wstanie obsluzyc te biblioteki jezeli nie to radze zmiencie sobie kary na leprze obslugujace nowe stery lub karty ktore sa podkrecone przez producenta i najlepiej zeby byly na coolerze nie kupowac dedykowanych bo sie grzeja to na tyle

PIPI, 29 grudnia 2008, 19:04
thx

zimos, 30 grudnia 2008, 15:29
ok wiele pytań o folder w którym należy zainstalować directa ale jasnej odpowiedzi nie było więc pytamjeszcze raz czy to ma być konkretny folder czy nie ma to znaczenia. (analfabetom mówię nie na forach tu tak samo)

koszał, 3 stycznia 2009, 14:25
extracting file failed.it is most lokely caused by low memory(low disk space for swapping file)or corrupted cabinet file-------------------------------- oco w  tym biega?

runio, 5 stycznia 2009, 21:46
dzięki bo nie moglam direxsa znalesc pozdro 

mada 21, 10 stycznia 2009, 12:12
chodzi na Windows XP Professional na Service pack 3??
 
 

KuBoss, 17 stycznia 2009, 12:44
To mata wała.Ja mam HP pavilion dv7 wina Home Premium SP1 i gra wszycho bez zadnego problemu. A ten folder to jaki chcesz byle directx_a wypakowac tam kaj masz windowsa
Lyndon, 18 stycznia 2009, 03:09
Windows Vista Home Premium SP1 oczywiście
Lyndon, 18 stycznia 2009, 03:11
nie dziala to jest plik pod 64 bity
yrekk, 19 stycznia 2009, 01:12
przy uruchamianiu gry wyskakuje mi taki napis Unable to access direct3d caps i cisza oco tu chodzi?
marcin, 19 stycznia 2009, 22:37
Dobrze, że ten plik został tutaj zamieszczony, bo bardzo mi był potrzebny :D Pozdro

czakalaka-smak-afryki, 3 lutego 2009, 15:05
Jeśli mam tego direkta to musze mieć Pixel Shader 3.0 żeby mi gra dzialala czy to ma automatycznie ten program ????????????????
wojtek, 6 lutego 2009, 20:15
Mam gierke Assassin"s Creed na XP"Q spełniam jej wymagania i mimo to moge sobie pograc maksymalnie jakis 15 min poczym wyskakuje mi błąd   i moge pulpit po ogladacczasem nawet tylko w 4 bitach,  gierka ta ma dwa exe jeden pod DirectX9 i drugi pod DirectX10 wie ktos czy na Direct10 bedzie lepiej chodzic ??

Assassin's Creed, 11 lutego 2009, 02:31
myślę  żo pujdzie mi gothic III bo jak odpalam pokazuje mi sie  błąd poczytałem trochę tu i tam i pisało że musze ściagnać tego directa ale jak odpalam instalator to mi pokazuje ze muszę go gdzieś zainstalować próbuję w głównym pliku gothic ale nieidzie jak zainstaluję poprostu w programie files to odpali sie?? help!!!!
 

kapsel, 18 lutego 2009, 17:34
Najważniejsze,że po zalogowaniu nie trzeba odbierać e-maila z potwierdzeniem xD
Mam nadzieję,że to nie żaden szajs i mi pójdzie gierka :P

Dusica96, 24 lutego 2009, 21:11
directx10 na viste jest :P

Grygus, 4 marca 2009, 19:26
Moim zdaniem to jest tak ze na XP mozna grać bez DirectX"a 10 a wręcz na DirectX"ie 9.0c tylko pod nowe gierki trzeba miec nie co leprzy sprzęt np. jakis QUAD procek ze 2gb ramu DDR2 800Mhz i grafika co najmiej 8800GTS 512 i przede wszystkim trzeba miec najnowsze stery a w nich wlączoną opcję PhysiX i Najnowszą bazę bibliotek DirectX 9.0c i stawiam łeb na pieniek ze to co napisałem a sam to już sprawdziłem jest najleprzym rozwiązaniem dla XP... żadne tam sciągania DirectX"a 10 pod XP nie da tylko zasyfi to sytem... a te ustawienia dorównują ustawienią Visty i DirectX"a 10... a różnica w grafice i w FPS"ach na różnych grach moze jest 10%... to dla 10% nie kupywał bym Visty i mordernizował kompa bo MS takimi bajkami nam mydli oczy... Rozwiązanie jest takie że chłopcy robic formata czysty system bez wirusów i takie ustawienia jak ja tu wam napisalem i zobaczycie ze to was zadowoli... kombinacje z Dx10 pod Xp nic tu nie poleprzą a wrecz pogorszą... narazie i miłej pracy życzę....
 
 
                                                                      POST by Arkus :)

Arkus, 5 marca 2009, 07:58
Jak ominac podpis direxa?? bo przy instalowaniu 9.0c wysakuje mi ze nie ma loga windows i nie zostanie zainstalowany;/ z wielu zrodel sciagalem. ktos wie jak ominac??
Banek, 15 marca 2009, 00:48
strasznie długo się ładuje ;//
Karolina, 17 marca 2009, 16:59
moim zdaniem wiekszosc was powinna kupic sobie książke "Windows dla przedszkolaka" bo to co tu czytam to na szczeke mozna upasc... dawno sie tak nie usmialem:):):):):):) niewiedzialem ze tacy glupi ludzie jeszcze istnieją. Szkoda nawet tlumaczyc niektorym co to jest directX i do czego słuzy bo trzeba by bylo łopatą wykładać... Po prostu żal... A podobno w Polsce są mądrzy ludzie... niestety tu na prozno szukac...

Nieznajomy, 29 marca 2009, 12:24
Mysle dokladnie jak nieznajomy..
dzieci, czy ktores z was skonczylo 15 lat?!
bo widze, ze raczej niewielu..
jak sie na czyms nie znacie, i(o zgrozo) nie znacie podstaw angielskiego, to sie nie biezcie za takie zeczy..
komputer dziala? dobrze, niech dziala. ty go nie ruszaj.
 
Pozdrawiam

chris_uk, 29 marca 2009, 15:47
ja terz nie moge gry włoczzc cod 2 i go sciogne morze bendzie dobry

holek , 29 marca 2009, 15:48
wszystko ok
siwy, 29 marca 2009, 17:24
Nie znaczy im nowsze tym lepsze, ale trzeba wiedzieć czy dany plik instalacyjny jest STABILNY, bo jak nie, to znaczy że się sypie.<br /><br />Ja lece na DX 9.0c i jestem zadowolony, gra chodzi wysmienicie na XP PRO.

CPT, 29 marca 2009, 17:41
LUDZIE, czytam te komentarze i włosy mi stają dęba. Te pytania są na poziomie 10-o latka, któremu Mama kupiła pierwszego kompa.
Jak ktoś nie potrafi posługiwać sie komputerem jako takim to niech idzie na kurs (najlepiej kroju i szycia oraz gotowania, sic), a nie zadaje idiotyczne pytania.

Michu, 30 marca 2009, 09:16
Michu 30 marca 2009, 9:16 (komentarz czeka na akceptacje moderatora) <br />LUDZIE, czytam te komentarze i włosy mi stają dęba. Te pytania są na poziomie 10-o latka, któremu Mama kupiła pierwszego kompa.<br />Jak ktoś nie potrafi posługiwać sie komputerem jako takim to niech idzie na kurs (najlepiej kroju i szycia oraz gotowania, sic), a nie zadaje idiotyczne pytania.<br />--------------------------------------------------------------------------------------
 
Zgadzam się z tobą, i  ręce mi opadają jak to czytam.<br /><br />Ta instalka zawiera poprawione pliki bibliotek renderowania 3D.
Jeżeli instalujemy ją na XP, automatycznie jest to wykrywane, wiec pliki typu 3dx10 nie zostaną zainstalowane ( bo jak narazie nie ma DX10 na XP, i wątpie że kiedykolwiek powstanie), zostaną uaktualnione za to 3dx9, w przeciwieństwie do Visty i Windows Se7en gdzie wszystekie pliki ( i 3dx9.dll i 3dx10.dll) będą wgrane do systemu. :)

GROM, 30 marca 2009, 15:03
Do kujakowice dolne andrzejg17
 
Nie rozprzestrzeniaj tego badziewia od alky, totalny fake.
Nie da sie zaadaptowac dx10 do xp bo jest on ściśle powiązany z jądrem systemu Vista i jego próby "przerzucenia na XP" mijają sie z celem.
Dx10 od alky zawiera za to najczęściej same wirusy, wiec o tym ostrzegam.
Nie dajcie sie zwieść.

GROM , 30 marca 2009, 15:14
Nawet jak wam sie niby uda zadaptowac dx 10 do xp to pedzie to jedynie niedzna imitacja tego co moze byc na viscie choc szczeze wontpie czy wogule sie to da zadaptowac z diametralni innym jadrem systemu jakie ma xp w porowaniu do visty

Dantrag, 30 marca 2009, 23:34
Ludzie mam 13 lat i wiem o co chodzi z DirectX.<br /> Nie oznacza to, że jak ktoś napisze, że ktoś ma mało lat to nic nie umie!<br />Jestem najlepszy w szkole i jeden z lepszych w Wałbrzychu oto dowód!
<br />http://www.lo4.szczecin.pl/konkursy/zakwalifikowani_do_2_etapu.pdf<br /><br />Doszedłem do II etapu w konkursie Ogólnopolskim lecz do finału nie.<br />Więc nie myślcie, że "mali" są tempi! 

Jarek, 31 marca 2009, 10:39
Dla tych co nie wiedza jak to zainstalowac to dam tutorial(jak nie wiecie co to tutorail to odsylam do google)
 
Klikacie 2 razy na ikonke (2 nie 3!) potem w okienku podajeicie scierzke p na dysk D dam przyklad "D:\directx" potem klikacie ok/unpack no i po rozpakowaniu idziecie do tego katalogu i klikacie znow 2 razy na setup dajecie dalej/yes i po robocie no i zresetujcie potem koputer najlepiej i prosze was nie piszcie wiecej durnych postow nie dizala mi albo jest do dup.. skoro nie potraficie zainstalowac poprawnie albo nie macie w ogole zielonego pojecia co to jest directx.
 
I blagam pomyscie 2 razy zanim cos napiszecie! Niestety einstein mial racje glupota ludzka nie zna granic.
 
A ten directx jak i poprzednie jest OK (jesli sie umie zainstalowac)

Informacja, 31 marca 2009, 17:01
Czytam i czytam większość wypowiedzi iiii... za głowę się trzymam... Lepiej by chyba było gdybyście czas na graniu poświęcili poprawieniu swojej polszczyzny... 90% co się wypowiadało to analfabeci :)... Och maniaki komputerowe z Was :D

Diken, 2 kwietnia 2009, 19:21
Dziekuje za ta aktulizacjie 
 
Bardzo rprzydatna do gry GTA 4 :P

Mariusz, 5 kwietnia 2009, 01:56
ten dx10 jest do kitu nic na mim zrobic nie mozna, zadna gra na nim nie dziala a nie wiem czy na viste moge jakos sciagnac dx9.0c ten by mi sie przydal :P
Cq 2.0 , 5 kwietnia 2009, 11:24


:D, 5 kwietnia 2009, 12:24
elo mi wyskakuje .....redist.exe nie jest prawidlowa aplikacja systemu win 32 czemu tak
 

artur, 7 kwietnia 2009, 17:51
ej ja wkleiłem w folder gry zainstalowałem i nic co mam zrobic plis odp.
BoberBos$OBH , 8 kwietnia 2009, 16:06
Poziom tej dyskusji jest po prostu straszny. Nie dośc że bajki, to jeszcze ortografia tragiczna.
 
Jeśli ktos nie umie zainstalować głupiego DX, to po prostu jest bałwanem.

magirk, 9 kwietnia 2009, 11:34
mam prośpe... pobrałem wolfteam i mi nie działa jedynie pisze zebym pobrał DieeX8.1 i właśnie tu jest problem nie wiem gdzie moge pobrać?* bym był wdzieczny jak byście mi podali stronke pozdro
remek, 9 kwietnia 2009, 12:57
i jeszcze jedno mam windowsa Home Edition 95
remek, 9 kwietnia 2009, 13:08
23.03.2009 r. wydano najnowszą wersję DirectX 9.0c. Warto ją pobrać

nowy, 9 kwietnia 2009, 14:29
Odpale na tym NFS MW ?
 

Lampard, 9 kwietnia 2009, 15:08
jak pobrać direxa 10 jeżeli ktoś wie to pisać na gg.7184025

jak pobrać direxa 10, 11 kwietnia 2009, 13:42
dzięki

wsad, 11 kwietnia 2009, 16:21
odpale na tyn hitmana blood moneya

dfgh, 11 kwietnia 2009, 16:22
Wiele komentarzy posiada taką samą treść,więc nie rozumie po co CO CHWILE ZADAJECIE ET SAME PYTANIA! A po drugie skończcie z graniem i do nauki bo sami POLONIŚCI tu widze są...

Wojtek, 11 kwietnia 2009, 17:20
Polonistow w kraju duzo mamy :D dziex za Directa przydał mi sie do 4Story fajna gra polecam w gogle wpiszcie 4Story :D
Kulesza, 12 kwietnia 2009, 10:35
Ściągnij i co dalej wyskakuje że to nie jest prawidłowa aplikacja systemu WIN32 i szuka wirusów ????????????????????

bogiss, 12 kwietnia 2009, 22:26
w takim razie czego mam użyć do rozpakowania mam nowy czysty komp bez programów a we właściwościach pokazuje mi że to jest aplikacja żadnych odnośników czy czegokolwiek co naprowadzi czym to otworzyć

bogiss, 12 kwietnia 2009, 22:34
ten direx jest spoko pobierać ludzie puki mozna :) dzianki Admin (:
Nowy, 13 kwietnia 2009, 10:12
Tyle że to wersja z marca jest a nie z kwietnia ktoś tu kogoś chce oszukać !!!
ProFlex, 17 kwietnia 2009, 00:11
uaktualnienie co jakis czas, a daje to cos wogóle??

vojak_2, 19 kwietnia 2009, 12:07
a jak sie ten program usunelo i sie go teraz pobierze to gdzie mam go dac ?
co?

darek0, 19 kwietnia 2009, 14:01
Właśnie.. Co zrobić, jak gra nie działa, bo potrzebuje DirectXa ?
Nati, 22 kwietnia 2009, 09:46
chce zainstalowac ale nie wiem iaki adres wpisac a automatycznie nie wybiera

sylwek, 24 kwietnia 2009, 12:17
Boże ludzie...jak czytam co piszecie to mnie,aż głowa boli...idźcie może do jakiejś szkoły i trochę pouczcie się o sprzecie i oprogramowaniu, które chcecie pobrać i używać...bo większość ściąga i sama nie wie po co...dla tych mniej rozgarniętych: pobierz plik...wybierz jakikolwiek folder do rozpakowania tego co pobrałeś, otwórz ten folder i kliknij plik o nazwie "DXSETUP"....czy to takie dla was trudne...żal mi was

NON, 25 kwietnia 2009, 20:40
Jarek 31 marca 2009, 10:39 (komentarz czeka na akceptacje moderatora)
Ludzie mam 13 lat i wiem o co chodzi z DirectX.<br /> Nie oznacza to, że jak ktoś napisze, że ktoś ma mało lat to nic nie umie!<br />Jestem najlepszy w szkole i jeden z lepszych w Wałbrzychu oto dowód!
<br /> <br />http://www.lo4.szczecin.pl/konkursy/zakwalifikowani_do_2_etapu.pdf<br /><br />Doszedłem do II etapu w konkursie Ogólnopolskim lecz do finału nie.<br />Więc nie myślcie, że "mali" są tempi! 
<br />
<br />
<br />
już widzę jaki poziom reprezentowali uczestnicy, skoro Ty nie potrafisz poradzić sobie z DIRECTX...i nie wyskakuj tu z takimi przechwałkami...bo z tego co tu widzę, to niezbyt jesteś w temacie a się wypowiadasz o czymś o czym nie masz pojęcia...gratuluję,że udało Ci się napisać na konkursie program, który potrafi sumować i odejmować, ale to jeszcze nie oznacza,że masz pojęcie o informatyce<br />

NoN, 25 kwietnia 2009, 20:46
..no to plum ;D
 no boo"m kurcze jestem zbulwersowana całą tą sytuacją ;*

kagome, 27 kwietnia 2009, 12:41
  żle

dm, 4 maja 2009, 15:24
9 jest lepsza;p 10 słabo chodzi:(
axsel16, 11 maja 2009, 07:30
ja mysle ze bedzie mi dzialac bo do wowa jest potrzebny 9.oc xD
 

ziomek, 11 maja 2009, 17:27
biedacy ci co do gier kompa nie uzywają (komp jest glownie do gier) a direct fajny
bida, 11 maja 2009, 19:16
jezu ludzie na prawde zal dupe sciska jak czytam te komentarze do WINDOWS VISTA zostal stworzony DIRECTX 10+ i 9 raczej nie bedzie funkcjonowal poprawnie. do WINDOWS XP dziala DIRECTX 7,8+ oraz wszystkie 9 jezeli na viscie nie dzialaja wam gry oznacza to, ze po prostu ten system nie obsluguje takich gier. Wniosek? Zainstaluj XP. Sam uzywam kompa glownie do gierek ale na prawde jak mozna zadawac pytania typu "czy to jest darmowe?", bierz jak ci daja i jakis problem z tego robisz ogromny. I jezeli nie jestes skrajnym kretynem to przeczytaj co pisze na pudelku/znajdz w necie wymagania gry i dopiero zadawaj pytania dziecka na poziomie 1 klasy typu "czy pojdzie mi nfs MW". Direct nic nie zmieni jezeli jestes zjebem
japierdole, 12 maja 2009, 14:42
popieram japierdole...bo ma rację...tylko jest jedna rzecz...wszystkie direct x aż do wersji 9 są kompatybilne i z WinXP i Vistą czyli UWAGA działają też pod Vistą...a DLA FORMALNOŚCI MATOŁY NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK DIRECTX 10 POD XP BO TA WERSJA JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE PO VISTĘ I NOWY WIN 7 CZY KAPUJECIE...WIĘC NIE PISZCIE TAKICH GŁUPOT...BO JESZCZE KTOŚ TYM SIĘ ZARAZI...poza tym 99% gier chodzi pod 9.0c, więc nie przesadzajcie...jeżeli nie chodzi i wymaga koniecznie 10-tkę to oznacza,że musisz zmienić system na VISTĘ i wtedy wrzucić 10-tkę,chociaż i tak ta wersja jest w standardzie tego systemu...nie czytajcie każdej głupoty, którą wam wciskają na pudełkach...bo minimalne wymagania i tak zawsze są zawyżone...dla przykładu...uruchomiłem Fife07 na duronie 800MhZ i pamięci RAM 256 Mb, a XP udało mi się wklepać nawet na 450 Mhz i 64 Mb RAM...wystarczy trochę pomyśleć...

NoN, 14 maja 2009, 00:12
super

ego11, 23 maja 2009, 18:37
Po raz pierwszy coś piszę ale czytam często i wydaje mi się, że Ci co są takimi szpecami od komputeryzacji to byli kiedyś też nowicjuszami i szukali pomocy tak, jak teraz inni i nie ważne czy to są małolaty czy starzyki, jak ja, mający 64 lata i od 4 lat próbujący swych sił w posługiwaniu się komputerem. W tym przypadku też nie wiedziałem, jak to zainstalować a więc przeczytałem większość postów i znalazłem właściwą poradę, dopiero w miejscu: "Informacja 31 marca 2009, 17:01". Większość wypowiedzi, nie pozwala na szybkie dojście do sedna sprawy a ponadto obraża czytających, co swiadczy o kulturze osobistej ludzi. Tak więc proszę "szpeców czy też fachmanów" o to aby pomagali ludziom konkretnie i zachowali trochę cierpliwości dla posiadających, nie zawsze dostateczną wiedzę na swoje potrzeby. Pozdrawiam piszących i czytających
starszygazda, 31 maja 2009, 11:31
Nareszcie moge sobie ściągnąć Metina2
lukaszm98, 16 czerwca 2009, 21:35
Dołaczam sie dowas te pytania sa poprostu smieszne to normalne ze to akyualizacja 9 a dziesiatki pod xp niema i niebedzie ci co zadaja takie pytania niech wymienia sprzet na lepszy moze qad exstrime ram 4g i wtedy pogadamy
memo, 17 czerwca 2009, 13:49
Jest ok gry wam niechodza a pryczyny ruzne bo najpierw trzeba sprawdzic sprzet pod kontem gier a nie ze zaistalowanie dx9 wszystko załatwi wina moze byc postronie sterownikuw starszych karty albo procka ramu ruzne sa przyczyny a i sprawdzcie wymagania gier to moja rada a ten dx chodzi bez zazutu ps
memo, 17 czerwca 2009, 13:58
jaki jest kod
 

docent361, 18 czerwca 2009, 14:16
jest directx 10 na win xp, i to nie bajka bo dziala...

koxiarz, 19 czerwca 2009, 22:53
mam proźbe może mi ktoś podesłać linka do directx 10 na XP tylko sprawdzony mój mail manu123@wp.pl
haker69, 20 czerwca 2009, 15:09
przed chwilą czytałem że 10 dla wisty działa na xp Service Pack 2 czy to prawda?????????????????
haker69, 20 czerwca 2009, 15:13
mam xp sp3 czy też wystarczy? prosze  odpowiedz
 

tobi, 25 czerwca 2009, 14:03
morze być ale ja go nie mam tylko go szukam
haker69, 26 czerwca 2009, 08:23
Mam nadzieje ze to mi pomoze w grach:) pozdrawiam ;) serdeczne

Uzytkownik, 6 lipca 2009, 10:53

dbfvugdeyugfsyufyu


ziomek, 8 lipca 2009, 10:22
e a podacie m ido directx9 sterowniki proszeeee

Boxer, 15 lipca 2009, 09:03
a przepraszam ze zadam teraz glupie pytanie jak chce zainstalowar tego DireXt"a to wyskakuje mi zebym podal gdzie go ma ulokowac i za bardzo niewiem co tam wpisac:p moze mi ktos pomoc? wiecie nie kazdy sie zna ;">

aresik17, 18 lipca 2009, 10:16
mam problem niechce mi sie zainstalowac directX 7 ktory jest niezbedny a bym mogl zainstalowac heroesa III .... przy wypakowywaniu pokazuje mi okienko a w nim tresc typu not supported in the version of the windows CO MAM ROBIC???? POMOZCIE BLLLLLAAAAAGAAAAM
MICHAL111, 20 lipca 2009, 01:00
Mam nową grafe i processor pomaga graficze i grach poledzam directx 9.0c marzec 2009 dal windowsa xp sp3 jest coool:)

Piotr13, 25 lipca 2009, 17:10
co mam zrobic z tymi ksiazkami wypakowac wszystkie i co potem?
 
Prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

shimi07, 27 lipca 2009, 13:34
po sciagnieciu antivir wykryl trojana i trojana agenta :)

KoG, 23 sierpnia 2009, 19:12
masz kiepski antywirus i falszywy alarm dal!!!
adam, 17 września 2009, 13:33
żeby to się w ogóle zainstalowało trzeba po zakończeniu wypakowywania przejść do tego folderu i uruchomić aplikację DXSETUP.exe

karol32, 17 września 2009, 21:57
Jak czytam wasze kometarze to normalnie tylko tyle mozna o nich powiedziec czy jestescie na tyle glupi aby pisac takie bzdury ? zastanow sie jeden z drugim co piszesz uwlaszczacie ludziom takimi kometarzami

blady, 18 września 2009, 02:42
poszukuje klucza do direxa 10
piotrucha37, 20 września 2009, 09:53
ale jesteście wszyscy ciemne byki

kacjan, 21 września 2009, 10:41
Instalowalem tego DirectX 10 i prosze o to blad jeden ;/ http://img19.imageshack.us/img19/7739/vista1w.jpg wybieram DirectX 10 a tu jzu blad ;/ http://img190.imageshack.us/img190/1964/vista2t.jpg
eXquB, 21 września 2009, 21:05
Witam wszystkich analfabetow, literackich ignorantow, oraz tych ktorzy sie staraja. Panie i Panowie. Zacznijcie od czytania. Wyedukujcie te puste makowy bo jak Bog mi swiatkiem nie odpuszcze wam. To co ma dzialac dziala a to czego nie wiecie jest w necie. Jezeli macie czas pisac bzdurne blogi to dlaczego nie poswiecicie odrobiny czasu i nie poszukacie odpowiedzi na debilne pytania na wlasna reke. Angielski to nie problem - to czego nie wiecie jest w necie. Prykro mi to pisac ale to miejsce powinno pomagac a nie zniesmaczac. O co sie satracie. To DZIALA i juz.

Tomala3008, 26 września 2009, 02:08
ciekawe czy jak bede gral w gre nfs porostrit będzie mi wywalalo gre
iwan, 30 września 2009, 00:17
DirectX 9.0 dla xp a nie ma 10 ?? Czy tylko na Viste i 7 ???
Sebek, 6 października 2009, 16:44
Gdzie instalować: Folder - program >windows > Files.  Gra zrywa, brak ostrości , zmieniony dżwięk > serwis pak 2. lub . zmiana karty grafiki .
rysiomily, 10 października 2009, 16:21
PAMIĘTAJMY  przed zaistalowaniem 10-siątki należy usunąć wszystkie Direxy zkomputea, Pzdro.
rysiomily, 10 października 2009, 16:28
Pamiętajmy przed zaistalowaniem 10-siatki nalezy usunac wszystkie zkomputea Direxy, Pzdro.    Dla Michal 111 zainstaluj Nero 6. tam jest dirext ktury Cie uratuje. Odinstaluj Nero , przy odinstalowaniu komp spyta cz chcesz odinstalować wszystko , czy poszczegulne skladniki. Zaznacz opcję poszczegulne składniki , odinstaluj to co Ci niepotrzebne, pozostaw Direxa . Pozdro.
rysiomily, 10 października 2009, 17:10
DO TYCH  WSZYSTKICH  Którzy mają problem z grami. Zainstaluj  - SERWIS  PAK 2. Monstrum??trudno , ale pograsz !!!!!
rysiomily, 10 października 2009, 17:19
Witam serdecznie. Mam pewien problem. Zainstalowałam na komputerze grę Puzzle Quest. Niestety nie mogę jej uruchomić ponieważ pokazuje mi się napis: "Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono d3dx9_28.dll. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem". Już wiem, że to brak składnika w directx 9.0c. Ściągnęłam takowego z internetu. Wybrałam miejsce do instalacji, czyli: windows\Sysyem32\directx - włączyłam instalację, uruchomiłam ponownie komputer - i nic!!! Gra jak nie ruszała, tak nie rusza. Pomóżcie! Co zrobić, żeby to naprawić???? Nie mam pojęcia jak usunąć z komputera zainstalowanego directa, żeby od nowa zainstalować poprawnie najnowszą wersję. Wydaje mi się, że przy instalacji tego, powinien mi wołać, że już jakaś wersja jest na komputerze, i czy przed instalacją usunąć wszystkie składniki znajdujące się na dysku z tego poprzedniego pliku.
Joanna, 11 października 2009, 13:33
 Niby najnowsze wersje maja wszystko co poprzednie, NIE / jak brakuje bibliotek to trzeba wziasc starszego DirectX np. 10 nie miala pewnych bibliotek i doinstalowala brakujace skladniki z 9 / posiadacz visty ;) 
Kamikas, 11 października 2009, 21:57
@Joanna nadal wyskakuje błąd z plikiem *.dll? jeżeli tak to wrzuć go nie do directx tylko do C:\WINDOWS\system32 . A jeżeli nie, to jaki błąd wyskakuje?
Maclaw, 12 października 2009, 10:00
Joanna- poczytaj co pisałem wyżej , czy masz na komputerze jave?? esli nie to pobierz. Java.com - naważniejsz Serwis Pak 2. Pozdrawiam.
rysiomily, 15 października 2009, 09:39
mam Viste home basic gdzie to zainstalowac
Rafffaelooo, 18 października 2009, 15:05
ee Prosil bym o odpowiedz na gg4856318 pozdrawiam wszystkich
Rafffaelooo, 18 października 2009, 15:07
Witam Raffaerloohttp://www.microsoft.com/poland/windows/products/windowsvista/editions/homebasic/default.mspxo.Wejdż na ten link i poczytaj. POzdrawiam .
rysiomily, 19 października 2009, 14:45
A ten directX można zainstalować także na Angielskiej Viście? Czy tylko na polskiej.
matix, 24 października 2009, 21:13
Mam pytanie czy opłaca się tego dixa sciągać czy nie ??
Michał, 30 października 2009, 16:47
HAHA ten serwis jest śmieszny chcem się wylogować to wyskakuje błąd <h2>Not Found <hr /> HTTP Error 404. The requested resource is not found.
Yerio, 4 listopada 2009, 15:36
Już to naprawili WIELKIE DZIĘKI
Yerio, 4 listopada 2009, 15:38
Witam :) sciagnelam directx, zainstalowalam itd, ale przy uruchamianiu gry wciaz wyskakuje mi error "brak DirectX 9.0c, upewnij się, że go masz itd". Gdzie popełniłam błąd?
salopea, 9 listopada 2009, 13:13
Mam pytanie co mam zrobic jak chce zainstalowac sterowniki od karty ATI Radeon HD 2400 Pro i mi wyskakuje błąd ??? ;/
kamil_bal, 13 listopada 2009, 18:31
PROBLEMOO. Gra wymaga Directa 9.x ja mam Windowsa 7 z Directem 11 i grze brakuje pliku d3dx9_40.dll. Myślałem że nowe wersje obsługują poprzednie
majk811, 17 grudnia 2009, 13:03
jestem w trakcie pobierania i tak czytam i czytam Wasze komentarze... tragedia z polszczyzną, a słowotwórstwo w stylu "zgury, wlanczam, bendzie czy sciogne" to po prostu sztuka (brawo, z prostych wyrazów zrobić cos takiego..) popieram wszystkich którzy odsyłają do znalezienia info na pudełkach, stronach win czy nawet w wikipedii. ja tez nie jestem genialna z inormatyki, masy rzeczy nie wiem bo mój konik to prawo i logistyka (bronie się za pół roku:)) ale nie wypisuje glupich pytan zeby sama siebie pograżać tylko szukam i znajduje. ruszcie glowami i bedzie ok
laska, 18 grudnia 2009, 22:51
zostaw ludzi nie wszyscy w sieci maja+20 lat
natka, 22 grudnia 2009, 21:33
mam carbona wpisuje kod seryjny narazie ok ale póżniej wyśietla mi sie umowa licencyjna której nawet nie ma ale naciskam TAK ze akceptuje ten tekst umowy ktorej nie ma no i pisze mi cos takiego:       INSTALACJA NIE MOŻE BYĆ KONTYNUOWANA, PONIEWAŻ GRA WYMAGA NOWSZEJ WERSJI DIRECTX NIŻ WERSJA WYKRYTA NA TWOIM KOMPUTERZE.    POWIEDZCIE CO MAM ZROBIĆ
pomozcie prosze, 23 grudnia 2009, 14:37
the setup files are corrupted. please obtain a new copyof   the program.    co mam w takim wypadku zrobić  jak wyskakuje mi taki błąd???proszę o odpowiedz
kubiak2000, 27 grudnia 2009, 13:34
czy ktoś wie jak się instaluje lub pobiera kartę grficzną do sims2????
andzia, 27 grudnia 2009, 19:24
kto ma sterowniki do laptopa hp pawilon dv6 1040eb miałem wiste a po zmiany na xp profesional pac 3 ver 2002 mam teraz problemy bo nie pasują proszę o pomoc kto ma
perkos98, 31 grudnia 2009, 23:17
ja mam  a co chcesz ja mam
meros12345, 31 grudnia 2009, 23:45
Powinni te directx-y robic tez na xp bo ta directx10 rozwalilaa mi system i muszialem od nowa sysem w grac a ciagle k@#$* so na z@#$%^& Viste szmelc jeden Vista ma bugi i calkiem nieudana
Gangeron, 5 stycznia 2010, 21:47
wie ktos może jak uruchomic call off duty2?? bo włanczam i wyskakuje błąd
zyga, 21 marca 2010, 14:08
jest nowszy na stronie microsofru wersja z lutego 2010
infernovip, 2 kwietnia 2010, 11:40
gdzie jest folder do którego powinienem wgrac te auktualizacje?
pomocy, 24 maja 2010, 20:57
sory juz nie trzeba . Czemu ktos odrazu nie powiedzial ze jest tam plik setup?!
pomocy, 24 maja 2010, 21:00
Przeczytałem wszystkie te komentarze i nie wiem jak można pisać takie bzdury. Rozumiem niewiedzę ale bez przesady. Ludzi którzy napisali cokolwiek mądrego możnaby policzyć na palcu jednej ręki. Instalacja jest banalna. Po uruchomieniu ściągniętego pliku trzeba wpisać ścieżkę gdzie ma zostać wypakowany (np. c:\directx) i potwierdzić utworzenie katalogu. Później wejść do nowo utworzonego katalogu i uruchomienia pliku DXSETUP. Później dalej, dalej i cieszymy się zaktualizowanymi bibliotekami DirectX.
warcab1234, 31 sierpnia 2010, 19:35
ale z was popierdolone n00by... az zal patrzec na takie dzieci...
stefanek00, 16 października 2010, 17:05
witam, wszystko gra i buczy :).dzieki. p.s z wersja z 2010r mialem problemy.nie chciala sie zainstalowac.
pillow, 21 grudnia 2010, 13:16
@warcab1234: A nie lepiej zainstalować WinRar i pod prawym klawiszem mieć "Wypakuj tutaj"? Nic nie trzeba wpisywać, tylko klikać, klikać i jeszcze raz klikać. Aczkolwiek... to idiotyczny pomysł, żeby instalkę pakować jak w latach 90-tych. Wielu ludzi na tym wymięka, bo nie wychowywali się na piratach z dyskietek i kompresji w partach po 1.40MB... @stefanek00: noooo dokładnie, jak dzieci neostrady... @starszygazda: może i byliśmy kiedyś nowicjuszami, ale nie było Internetu i musieliśmy sami kombinować, co nam wyszło na zdrowie, natomiast Świeżaki wychowane na konsolach, neostradzie i strach pomyśleć czym jeszcze, zalewają komentarze spamem... już nawet moderator się poddał sądząc po komentarzach czekających na akceptację...
żal patrzeć na takie dzieci, 22 stycznia 2011, 21:07
Ludzie z kulturą nie pisać nie łaciną podwórkową.Moderator co robi
Miti , 23 stycznia 2011, 10:04
dzieki serdeczne za ten sterownik
rysiek, 2 marca 2011, 18:30
http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=3b170b25-abab-4bc3-ae91-50ceb6d8fa8d tak w ogule.
MAT, 24 kwietnia 2011, 09:30
mam gotika3 i wyskakuje mi błąd ze ie mam direxa a jak go sciagne to pisze ze wersje sa niezgodne o co tu chodzi?
ja, 26 kwietnia 2011, 14:28
Gdy włanczam grę wyskakuje mi że niemam direxa 3D a gdy instaluje go to jagby się wcale niezainstalował i niewiem o co tu chodzi,mam viste.Ma ktoś jakieś pomysły?
celegan, 11 maja 2011, 21:38
ja nawet tego nie moge pobrać!
truteń, 20 czerwca 2011, 13:16
celegan -> ZMIEŃ SYSTEM NA WINDOWS 7 !!!
jeronimo, 7 sierpnia 2011, 23:08
a wie ktoś czemu jak sobie zainstalowałam the sims2 i karte graficzną directx czy coś w tym stylu, to ciągle mi sie włancza taki dymek: nie masz karty graficznej directx??????
bleble, 17 listopada 2011, 11:19
Mam problem mam najnowszego direxca.Przy instalacij call of duty 2 wyskoczyło mi czy chce zainstalować direxca to wziołem nie bo mam najnowsze a teraz nawet czarny ekran nie wyskakuje ZUPEŁNIE NIC ~!!!!! HELP! POMUSZCIE !
Mam problem, 30 listopada 2011, 13:52
Czy ten DierectX będzie działał na Windowsie &? BO ja nie mogę sie dopatrzeć w tych systemach wymaganych. Z góry dzięki. :)
bosak, 25 grudnia 2011, 19:01
DirectX 9.0c oraz 10 to najnowsza wersja techniki DirectX, zapewniająca dużą wydajność gier i innego oprogramowania multimedialnego, które wykorzystują ten standard. Ta wersja programu DirectX może zastąpić wszystkie wersje udostępnione wcześniej.
luk, 29 grudnia 2011, 11:47
Nie działa ;/
Melo, 7 stycznia 2012, 17:57
http://download.microsoft.com/download/B/7/9/B79FC9D7-47B8-48B7-A75E-101DEBEB5AB4/directx_aug2009_redist.exe Mam problem bo zawsze jak znajde jakąś stroneke z instalką do directxa to wystakuje taka stronka i mam problem z pobraniem..;/ prosze o pomoc
MAHON , 29 lutego 2012, 09:26
Czekałem na tego DirectX do windowsa. Dzieki.
directx windows xp, 21 maja 2013, 21:15
Trzeba instalować tego DirectX w trybie zgodności i będzie ok lecz najpierw trzeba odinstalować poprzednie oprogramowanie DirectX czyli starszą wersję a potem zainstalować następną tak aby niebyło dwóch wersji gdyż system nie będzie pracował na dwóch wersjach oprogramowaniach odpowiedzialnych za rozszerzenie grafiki .
marek , 2 czerwca 2013, 15:40
Troche długo się ściąga,ale dzięki niemu działa mi Mortal Kombat Komplete Edition w skrócie (MKKE)
Robert, 13 października 2013, 21:05
mam tego direxa ale nie dziala na nfs co mam zrobic pomuscie
darek barnim, 28 października 2013, 13:28
A nie ma na windows 8 a ja go mam.
Maciej, 17 marca 2014, 16:06
Jest ok . Tylko chciałam z 2010 roku -.-
julka, 31 marca 2014, 11:04
Super dzięki W końcu Mogę Nagrywać!
adrian, 7 kwietnia 2014, 08:18

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.

Autor:

Komentarz:

Dodaj komentarz